GODNATT

Hej på er. Hoppas ni haft en bra dag. Det har iaf jag haft. Har varit i varberg med gazmend :) Hur mysigt som helst. Vi var på getterön och hade med oss lite fika och sånt! Det tråkiga var att han mådde inte alls bra, jätteförkyld och sånt där, stackarn <3. Men när vi kom hem till mig igen så gick vi och la oss och somnade fan direkt. Det var rätt skönt med en tupplur faktiskt =) Han åkte väl härifrån vid 8 tiden. Saknar honom redan :( Jag lägger in dagens bilder imorgon ist. Orkar verkligen inte fixa med det nu. Känns som jag också ska bli sjuk :/ så tänkte faktiskt redan gå och lägga mig.. ha det bra sötnosar! pussi



Saknar mitt hjärta :( <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0