KASTRO - VAD HÄNDE (Y)

Det här är fakta, jag har aldrig kallat dig för vän,
för du var mycket mer än det. du var en i familjen.
och det känns hårt när du sviker hela tiden, jag försöker
hålla ilskan inne och lyckas hålla minen. och du får spel
på något jag
gjorde och sa, men bara för ett år sen var
du precis likadan. men tycker du jag svek får du jättegärna
tycka det, men det som klagar och gör samma sak säg mig hycklare.
Jag sa saker men har aldrig överdrivit och sanningen är den
att jag hatar den du blivit, men vill du svika för din brud,
varsågod jag förstod hur det skulle bli för länge sen min bror.
i början var det så att vi var bästa vänner, men i längden blev
du en i mängden, nån jag bara känner. herregud att du var den
trångsynta typen, från och med idag vår vänskap jag bryter ..
det var så det var då, vi var bästa vänner, men broder var är
all den kärleken du sände, svara på min fråga och säg mig vad
hände, för du bara sket i oss och gav bara kärlek till henne.
jag hade ingenstans att bo ha folk skratta, jag ville aldrig be
dig om något men du fattar, en riktigt vän ställer upp kvittar vad.
hoppas att du själv fattar vilken fitta du var.. och den dagen du
inser hur hon är
, ring mig inte då för det är redan försent, jag
hade inte blivit förvånad om du slutar hälsa, för det hon gör med
dig är inte o älska.
hon förvandlar dig och gör dig till fittig,
hälsa inte mer jag menar det på riktigt, trodde kärlek var precis
det jag kände, men vänder ryggen åt dina vänner så fort du hitta henne.
stick jag behöver inte hjälp. hon håller dig i koppel något du måste
inse själv, jag fatta aldrig hur du skulle bli men du är det förflutet
nu. ha ett bra liv. PEACE. du var min bästa vän, du var min enda vän,
du var den jag ansåg som en i familjen och det som hände sen, vem
kunde tro det, idag är du ingenting men en dag var du en broder.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0