msn & kaffe

Sitter här i mitt rum med msn och kaffe. Najsnajs. Solen STEKER verkligen in på mig genom rutan. Får panik snart. Hot hot hot. På tal och sol så fick jag en brun utan sol för ansiktet av mormor. Jag lovar er, jag har svårt att bli brun i ansiktet men på kroppen blir jag skitbrun. Men den brun utan sol, jag blev brun redan efter EN GÅNG. Nu har jag tagit tre gånger. Så nu får jag nog vänta lite ;P Vill ju inte vara wiggah i ansiktet och helt vit på kroppen hahaha. Måste verkligen börja sola kroppen nu också , har solkort men orkar aldrig :| får sluta vara så lat helt enkelt. Idag kommer gazmend hit. Vi ska nog antagligen åka till varberg. Mys :) Skönt att vara vid kusten lite! 


Kommentarer
Postat av: Heidi

va heter den krämen då som du har ?:)



sv: haha så söt du är :)<3 tack gumman, aa vi har alltid jätte kul :) hoppas ni får d så mysigt i varberg ida :D Pussar<3

2009-04-20 @ 15:17:44
URL: http://hejdilicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0