ONSDAG

HEJ PÅ ER :) Har ni kollat ut ? VÄDRET ÄR UNDERBART! :D Och alla träd har blivit skitgröna, bara från igår tills idag har det ändrats fett mkt! Det märks att det snart är sommar. Fast först är det min 20 årsdag såklart :D På tal om 20 årsdag så fyllde sandra 20 år igår och vi firade henne på poolhouse :) Lite biljard och sånt där (Y) Det var faktiskt första gången för mig ;$ & JAG bokstavligt talat SÖÖÖÖG på det! Det var riktigt skämmigt, men tjejer .. jag kommer ikapp! Vänta bara ;D Haha. Yeye, idag kmr ibe hit. Hon ska färga mitt hår. MÖRKT ! :) Näe, nu ska jag hänga upp tvätten och sen lägga mig ute i solen och steeeka ! Ha det nice , ciao =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0