TISDAG

Hejsan hoppsan. Hoppas allt är bra med er. Det är helt okey med mig. Benhinneinflammationen börjar bli bättre :) Idag ska jag till stan och träffa anh. Vi ska antagligen noppra ögonbrynen och sen gå runt i knalle. Jag ska köpa inflyttningspresent till elon där med. Oh nu blir hon nyfiken ;) hahaha. Inflyttningsfest på lördag och jag längtar :) Jusste, vet ni vad som hände igår? Jag och mamma hade precis kollat klart på en film (vicky christina barcelona) bra film med dåligt slut. Efter filmen så hörde jag något konstigt ljud utifrån så jag gick ut på altanen för att höra bättre. Då hör jag någon från skogen som ropar ; HALLÅ, HALLÅ flera gånger om och sjunger och skriker fotbollsvisor. Ja, fatta att jag och mamma blev rädda. Skitläskigt. Vem går runt och gör så en måndagnatt ? :O

JAG ; Mamma det måste vara hammarbyare som gått vilse (a) 
MAMMA ; Men matchen var ju i lördags ?
JAG ; jaa, jag vet, men vem vet ..  Dom har säkert gått vilse. idioter.  



Jahap nu kan jag iallafall skicka sms och ringa igen :) fick sms av gazmend igår " Du har visst pengar på din mobil kolla din tönt älskar dig" Hahah naaw då hade han laddat på den. Hiheho vad glad jag blev. Min sötnos <3 Nu ska jag hoppa in i duschen och sen fixa mig. Ha en bra dag babes!

Kommentarer
Postat av: hanna

sv: ja, dom är så söta :*!



hihi okej, jag lägger till dig nu direkt då! :)



kram!

2009-04-08 @ 19:31:35
URL: http://hannajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0