Det är fredag ..

& jag är ledig! :D så jävla härligt! jag ligger fortfarande kvar i sängen.. ska snart upp och äta frukost och sen börja plugga "/ uh tråkigt.. men jaja, det är skitfint väder ute så tänkte lägga mig ute i solen och plugga. man får ju göra det bästa av situationen eller hur ? nu har jag bara fyra dagar kvar på jobbet och jag VILL INTE sluta där. håll tummarna för mig att jag får fortsätta som timanställd där. idag kommer gazmend hit :) han stannar hela helgen! imorgon ska vi följa med mamma och pappa till bohusmalmön :) myyyys. jag ska sola och bada som fan! man får ju passa på.. nej nu måste jag gå upp. ha en bra fredag sötnosar. puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0