GODNATT '

Jag sitter här och funderar om jag ska sätta på en film eller om jag ska gå och lägga mig ? Hmhm, klockan är ju bara halv tio men det skulle i och för sig vara skönt att lägga sig så tidigt för en gång skull. Plugget är ett helvete just nu. Det står still i huvudet. Jag har hjärnsläpp. Jag ska försöka mer imorgon och då får vi hoppas att det går bättre. På kvällen ska jag till elon och kolla på Twilight. HMJA, det är faktiskt sant, vi har inte sett den än ;$ Hahaha, det har liksom aldrig blivit av. Ja nu ska vi äntligen se den iaf. Vi ska ha en riktig myskväll, bara jag och elin baby.. som vi inte haft på år och dar känns det som.. <3 Nä, jag tror faktiskt att jag går och lägger mig nu. Godnatt på er! Sov gott :)


Kommentarer
Postat av: Sara

annibanani du borde skämmas för att du inte har sett twilight :D <3 men jag älskar dig ändå syster hihi <3 LOVE !

2009-08-19 @ 20:34:08
URL: http://saramehners.blogg.se/
Postat av: caroline

aw, vad ni är söta (a) jag diggar era två också sötnosar! <3

2009-08-20 @ 07:03:10
URL: http://ccarolineth.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0