be yourself baby, there's already so many else..



Hej på er gullungar :]
 
SItter här och lyssnar på music! Har kollat på lotta på liseberg lite. Tänkte på när jag, anh & amy var där.. Det var ett tag sen nu. Vi hittar tyvärr inte på så mycket tillsammans längre. Det har väl sina anledningar antar jag. Man växer ifrån varandra, får olika intressen, glömmer varandra osv.. oppps förlåt, det där med glömmer varandra gäller inte mig kan jag lova :) yeye, vad ska man göra? heehe nu fick jag ut det oxå , ouhh. Föresten, uppropet idag gick suveränt! Haha jag trodde det skulle vara i någon superduperstor aula och massa folk. Hrmf haha helt tvärtom, det var ett klassrum och kanske 8 pers :) Nej babes, nu ska jag läsa lite i svenskaboken & sen kolla på wallander - kuriren. Imorn börjar jag fyra.. föööör bra. Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0