It's not that im lazy , I just don't care :]



Tjeeeenaaaareeeee :)
Nu var denna helgen nästan över.. Skönt det! Men jag tycker ändå det har gått hyffsat snabbt. Det är bara att jobba på och tänka på nästa lön (a) uuuhhh. Haha. Nej men jag trivs jättebra på jobbet faktiskt. Hoppas verkligen att jag får fortsätta som timanställd där & att dom ringer när det fattas personal. Japjapp..  När jag kom hem från jobbet käkade jag lite och sen drog jag ner och träffade elin en sväng :D Hon kom hem från bosnien idag ju! Aw, det var skönt att äntligen få träffa henne.. Har saknat henne så! Men hon hade haft det bra iaf & wiggah var hon ;d Imorn börjar jag plugga & ska på information klockan fem. Så resten av kvällen ska jag förbereda mig och sånt inför morgondagen. Tänkte faktiskt börja med första uppgiften redan nu ikväll! Duktigt va ? Haha. Gazmend kommer sen oxå, eftersom vi inte kommer kunna träffas förän nästa helg! Men han har lovat att hjälpa mig lite nu ikv =)


Move on, I don't need ya :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0