Drygt

Vaknade klockan 9 idag av att mamma hade gjort en jättegod frukost till oss. När jag hade käkat gick jag och la mig igen, känner mig fortfarade helt low typ. Som att jag ska bli sjuk. Men såhär har jag känt i flera dagar nu men jag blir varken bättre eller sämre. Konstigt. Vaknade iallafall för en stund sen igen. Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Får väl bli en softilationdag som igår. Tråkigt. Anh försöker få med mig till Göteborg imorgon. Haha hon och hennes jävlans äventyr asså! ;d Eller kanske vi och våra äventyr. Vet inte riktigt. Det var mer sånt innan. När jag och elin gick i skolan & vi hade praktik. Vi drog alltid iväg långt från Borås. Trollhättan (det var så jag träffade min älskling föresten:) & Sen tyringe. Haha tyringe var värsta hålan. Som tur var låg ju hässleholm inte så långt ifrån, så där var vi en del också. Skulle kunna berätta en hel bok om saker som hänt bara på våra praktiker. Hahaha. Men det orkar jag verkligen inte nu.
Hoppas ni får en brau dag! Puss på er.



Kommentarer
Postat av: China på vift!:D

Hahaha Gullunge :D

2009-02-17 @ 14:43:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0