HAHAHA :D

  

Zhara baby, kolla hur vi såg ut :O HAHA. Så kul vi hade.
Jag glömmer aldrig när jag kom till dig i trollhättan för första gången.
& din första fest i lägenheten. Vi lyssnade på skithög musik. &
"hallå anni, kommer det ingen eller?" HAHAHAH. & vi drack öl, som vi HATADE!
2a festen vi hade blev inte alls lika lyckad. Tjuvar och skit! :/ och närvi gick runt
och letade dagen efter? Haha kommer du ihåg? det var tider.
När vi lagade makaroner och köttbullar mitt i natten. När vi bombade
lägenheterna mitt emot med ägg för att dom förstörde eran hiss!
Vilken katastrof det var :D men vilka minnen. vilka barn vi var :D
hahahahaha äkta busungar. Jag dör av skratt när jag tänker på det.
 Allt det där har fått oss att bli så tighta som vi är idag. Jag lovar dig,
även fast du bor långt bort så är du en av mina närmaste! Litar på
dig till 110 %. Tack för att du finns zhäzi , you're the best!



våran låt :D vi lyssnade sönder på den här (a 

Kommentarer
Postat av: Anonym

BABY JAG ÄLSKAR DIIIG ! SÅ JÄVLA MKTMKTMKTMKT ! fan jag börja nästan gråta när jag läste :$ så jävla söt e du, DU ÄR EN RIKTIG VÄN , o med låten på också de blev äkta känslosamt (a) hahaha , föralltid vi baby ! ? LOVA DET VI HAR ALDRIG BRÅKAT O DE SKA ALDRIG BLI SÅ HELLER DU ÄR BÄST ! LOVE UUUUUUU

2009-02-04 @ 22:03:14
Postat av: Svar:

Mihihihi :) så söt DU är! :D du är också en riktig vän! en av de få man verkligen kan lita på! <33 klart föralltid vi (L) VI SKA ALDRIG ALDRIG BRÅKA! de finns inte bråk för oss :D visst loqk? :D <3 ÄLSKAR DIG NU OCH ALLTID <33 youandme '

2009-02-05 @ 11:29:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0