Mamma <3

Mamma kommer hem idag :) Har saknat henne. Hon har aldrig varit borta mer än kanske en natt förut eller så. Men fan hela veckan. Skönt att hon kommer hem idag iallafall. Men jag och pappa har haft det ganska bra också, inte bråkat en enda gång faktiskt. Ni förstår, jag och han har en tendens att ryka ihop ibland. Haha. Bråken kan handla om allt mellan himmel och jord. Men det går över lika snabbt iallafall. Jag och mami har såklart också våra bråk. Gah vad arg jag kan bli på henne ibland. Men vem bråkar inte med sina föräldrar någon gång? Det gör nog alla va? Iallafall, jag ska laga mat till oss ikväll, så det är klart precis när hon kommer hem. Lövbiff & crisscuts. En av mina favoriträtter faktiskt. Har inte ätit det på ett jävla bra tag nu. Hade nästan glömt av det. Men så igår när pappa undrade vad vi skulle ha för mat så kom jag på det. Mums. Idag har jag städat övervåningen, dammsugit, torkat golv, tvättat och sånt där. haha det låter typ som jag alltid städar ? eller ? det gör jag faktiskt inte. Är ganska lat av mig, antar att det är för jag inte har något att göra på dagarna då blir det att man blir seg och slö istället. Stan orkar man ju inte åka till nu, brrr det är alldeles för kallt och ruggigt. Längtar tills våren. Då fyller jag år och då vet man att det är på rätt väg till sommaren. Sommaren 09 - kommer bli bästa 'Hallå, jag fyller 20, tjugo jävla år. Jag känner mig inte direkt som en tjugoåring. Jag kommer ihåg det så väl, när jag var liten och min bror fyllde 15. Jag lovar, jag tyckte han var så stor. Trodde han var vuxen ;$ hahaha. Nu är jag tjugo år och känner mig absolut inte vuxen. Har inte ens mognat helt än tror jag. Är fortfarande sådär flummig och glad så folk undrar om jag är 14 år ;) (syftar på fröken C på bowlingen förra helgen) Men är det inte så att man ska ha roligt? Och skratta och vara glad när man är med sina nära och kära? Jo, det klart man ska. Men nej, bara för jag ser lite yngre ut än vad jag är och har roligt tror folk jag är 14. (Y)  kul. Men vet ni vad, en sak är positivt - När jag är 60, ser jag ut som 30 ;) uuuh lalaaa säxi tantis (a) HAHAH. Jaja, man lever bara en gång och då ska man fan leva också! =)


Kommentarer
Postat av: jeanny

sv: hehe visst är han ;D <3

2009-02-06 @ 16:23:45
URL: http://gadn.blogg.se/
Postat av: Anonym

Städkvinna för fan ;)

2009-02-06 @ 19:36:52
Postat av: Anonym

Sv: ohyea ;) det kan du ge dig på. kommer bli den bästa hemmafrun ever :D:D HAHAHA

2009-02-06 @ 20:10:02
Postat av: Anonym

Haha lätt att du ska bli min städkvinna en vacker dag ;)



Ska vi flytta ihop?:D

2009-02-06 @ 21:12:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0