söndag

hello :) förlåt för dålig uppdatering men har varit med min älskling i helgen så det är därför :) tänkte berätta lite om helgen ; i fredags kom mamma hem , jag lagade god mat. Lövbiff & Crisscuts. Ni anar inte hur gott det blev ;) Jag skrev i mitt förra inlägg eller ngt att jag och pappa inte hade bråkat på hela veckan. Och vet ni vad som hände ungefär 2 timmar innan mami kom hem? Jo, självklart fick vi våra cpryck på varandra. För att jag inte hade dragit åt kranen i tvättstugan ordentligt. (Läs! Skitsvårt att dra åt helt) vilket liv det blev. Asså det är typiskt när jag precis hade skrivit att vi inte hade bråkat på hela veckan. Jaja, Sånt händer. Det är bra nu iaf. På lördag, igår så åkte jag till stan med mamma och mormor. Mormor skulle ha nya bågar till glasögonen och ville att vi skulle vara med som smakråd. Sen efter det så shoppade jag lite :) Fick en skitfin kjol från gina. Tror de flesta har köpt den. Men det skiter jag i, cuuz i loove it! Sen en vit top med bar rygg och ett par gråa klack. Fyndade på scorett. Dom kostade bara 120 kr :O Skitsnygga också. Sen kom gazmend och hämtade mig och vi åkte hem till mig och lämnade mina grejer. Och han lämnade ngn bilgrej till pappa, ngn bromsgrej lr ngt. Är inte så insatt i detdära (a) haha. Sen så fixade jag mig lite och så drog vi till spice&rice o käkade. Nudlar med kyckling. Eller nuDDlar som gaz säger HHHAHA. Skitgott iaf! Sen vare ju melodifestivalen också. Någon som tittade på det? Isåfall, vad tyckte ni? Själv tyckte jag det var skit! Ush, det har blivit så konstigt nu för tiden. Tycker det var bättre förut. Idag åkte jag och älsk till knalleland och fikade och kollade runt. Sen träffade vi elsa babe :)) Gaz skjutsade mig och henne till stan och sen åkte han hem. Då gick jag och elsu och fikade & snackade om allt och inget. Är glad att jag lärt känna dig babe. Du är underbar <33 . Nu sitter jag här bara , lyssnar på musik och sånt. Måste gå och lägga mig tidigt ikväll. Har massa att göra imorgon.. aa eller inte bara imorgon. Har möten och grejs hela veckan fan! sen så fyller mamma år på onsdag också. Har inte ens köpt klart till henne än.  Men ni får ha det super. Godnatt på er också, bloggar nog inte mer ikväll. Pussinuuusssi

Kommentarer
Postat av: Heidi

Sv: tack babe:D ahaa okej :) joo d e bara fint me mej själv?:) btw d va inte dåliga fynd du gjort du haha. d verkar som du haft en mysig helg iaf:)önskar dej o gazmend allt d bästa nu o i framtiden ! hihi. puss godnaatt<3

2009-02-08 @ 23:00:50
URL: http://hejdilicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0