Vilka länder har ni varit i ? :)



Hej people :) Vad gör ni? Jag sitter och kollar på fritidsresor, apollo osv.
Åh, det ser helt underbart ut asså :| vill bara sticka iväg nu! Någon som hänger på
eller? HAHA (I WISH). Nä men till sommaren ska ju faktiskt vi åka några stycken och
fira anh och elsas student :) NAJS blir det! Men vi vet inte riktigt vart vi ska åka än,
vi funderar på grekland. Men turkiet är också najs :) Så vi får väl se. Har ni några förslag?
Vilka länder har ni varit i?
Jag har varit i :

Spanien
Tyskland
Norge
Danmark
Grekland
Marocko
Turkiet
England
Mallorca

Kommentarer
Postat av: Anonym

Spanien- Låter mysigt:D

Tyskland- Billig sprit men nee orka tyskar

Norge- Hell no dit åker man kanske bara under vintern för skidresa?

Danmark- Haha för nära och vem vet det kanske slutar som sist vi var där? ;)

Grekland- Myssssssssss knull och allt:D

Marocko- Hm är det inte som Egypten? I sånna fall säger jag fy jag spyr:D:P

Turkiet- Låter jätte underbar dit drar jag gärna bara jag får bli neger:D

England- Haha får jag gifta mig med någon av prinsarna då?

Mallorca- Mys men har inte ni varit där?

2009-02-23 @ 21:16:12
Postat av: SVAR :

hahahahahahahhahahahaha omg :O "Myssssssssss knull och allt:D" din lilla bitch :D HAHAHAHA!



btw, jag skrev att det var de länderna jag varit i ;)

2009-02-23 @ 21:59:06
Postat av: Natii

Åååååååk t ALANYA biaatch :D (L)

2009-02-24 @ 01:29:01
Postat av: heidi

fan va grym bild :D hur har du gjort den ?:P

2009-02-24 @ 08:04:39
URL: http://hejdilicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0