Nananana

Hejsan allihopa :)
Har ni saknat mig ? Ja det vet jag väl att ni har (a) haha. Tänkte blogga lite nu, har ändå ingenting att göra. Har varit hos ibe idag (: Hjälpt henne med cv och sånt. Så kollade vi på bröllopsduellen :) hahaha så sjuka brudar asså. Se den, den va bra. sen iaf  kom mami och hämtade mig och vi stack till mormor en liten stund. Senare  så kom min syster med en försenad julklapp till mig (y) wohoi. Singstar ABBA :) Så först käkade vi, & sen sjöng vi :D överkul med singstar! =) huhue. Nu sitter jag här och lyssnar på musik, tänkte faktiskt gå och lägga mig och försöka sova snart. Brukar somna vid 4 nu för tiden. Skitjobbigt! Har försökt med allt men det går verkligen inte somna tidigare. Måste vara pigg imorgon också för min älskling kommer ju:) Äntligen. Saknar honom så :(( <3


här kommer en riktigt gammal bild på mig och taibe (; då jag var blondie :O


Bye sweeties. Take care ;*
 

Kommentarer
Postat av: Heiidi :)

hahha nee du e sööt gumman :D<3

2009-01-25 @ 19:54:26
URL: http://hejdilicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0