visdomstand, ajajaj :(

Hej babes! Hur har ni det? Här är det lite mindre bra faktiskt. Ända sen igår morse har jag haft så jävla ont i min ena visdomstand som börjar komma upp. Det har blivit helt inflammerat och värken går ner till halsen till och med. Hemskt! Tog en voltaren och två alvedon innan och decka direkt och sov i flera timmar. Haha. Det var nog bra, det blev bättre med tanden plus att jag kunde fan inte sova inatt. Somnade inte förän halv tre så behövde ju lite mer sömn. Tänkte lägga in lite pics på det jag shoppade i knalleland igår :)

       
   


Kommentarer
Postat av: Heidi :)

åhh stackars dej gumman :( skönt att den e bättre nu iaf (läste d i ditt senaste inlägg hehe) riktigt nice kläder du shoppat ! inte illa du;D e d där en ny mobil du köpt lr ? :O Puss pusss <3

2009-01-03 @ 22:20:08
URL: http://hejdilicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0