2009-TESTET

För ett år sedan:
Hur gammal var du? - 19
Vilken klass gick du i? - 2an
Vad hade du för hårfärg? - brunt
Hur lång var du? - 1,63
Vem var du kär i? Då, nu & föralltid - G.H
Hade du någon pojk/flickvän? - Yes
Vad brukade du göra på fritiden? - Kompisar, pojkvän m.m.
Vilka umgicks du med? - Dom jag umgås med nu.
Hur såg du ut? Som nu ungefär ?
Var allt bättre då? - Både ja '& nej.
Skulle du vilja gå tillbaka dit? Ibland
Har du förändrats? Yes! Im stronger now..

Nu:
Hur gammal är du? - 20
Vilken klass går du i? - Ingen
Vad har du för hårfärg? Svart
Hur lång är du? 1,63 cm
Vad brukar du göra på fritiden? vänner, älsk & shoppa
Vilka umgås du med? dom bästa
Hur ser du ut? Look at my pics baby ;)

Har du..
Kysst någon? course..
Sovit brevid någon av samma kön? Ja
Sovit brevid någon av motsatt kön? Ja
Slagit ner någon? Nej
Ljugit för en bra vän? Ja
Svikit någon? Ja, ngn gång.
Fuskat på prov/läxförhör? Ja ;)
Blivit kallad Bögjävel? Nej
Kallat någon Bögjävel? Ja

Vem:
Skrev du senast till på msn? OH MIN BABY ELIN ÄR INNE NU! MISS HER!
Kramade du senast? En av mina gamlingar (a)
Sov du hos senast? Shit, vem kan det ha varit ? Mormor tror jag ? Eller elin <3
Kan du lita på till 100%? Mina närmaste
Är den finaste personen som finns? Gazmend
Vill du vara med just nu? Gazmend och elin
Ringde dig senast? Mormor
Skickade ett sms till dig senast? Sandra
Skickade du ett sms till senast? Sandra

Vad:

Drack du senast? kaffe
Köpte du senast? Sprite, glass, cg & baguett
Gjorde du igår? Jobbade
Ska du göra imorgon? Vara med liridona <3
Vill du göra just nu? Grilla , sola & bada
Åt du senast? go' & glad - KEXCHOKLAD!
Är närmast dig som är rosa? Mina solbrillor

KÄRLEK & FÖRHÅLLANDEN

Du är kär nu- Jajamensan!
Du har sårat nån så de börjat gråta - Ja
Nån har sårat dig så du börjat gråta -  Ja
Du har haft ett förhållande som varade över 10 månader - Ja, har just nu!
Du har haft ett förhållande som varade över ett år - Ja, har just nu!
Du har haft ett förhållande som varade över två år - Nej

ÄRLIGHET

Jag har gjort något som jag lovat någon annan att inte göra - Ja
Jag har gjort något som jag lovat mig själv att inte göra - Ja
Jag har smygit ut utan lov - Ja
Jag har ljugit om var jag är för mina föräldrar - Hahah ja, det ska vi inte prata om!
Jag har en hemlighet som ingen vet - Hm.. säkert.
Jag har fuskat i ett spel - Hahah ja!
Jag har struntat i ett prov - Ja

DÅLIGA TIDER

Jag har druckit alkohol - Ja
Jag dricker mig berusad minst än en gång i månaden - Olika
Jag kan inte svälja piller  - Jo ?
Jag har anorexi och/eller bulimi - Nej
Jag har sovit en hel dag utan att ha behövt det - Nej, bara om jag behövt.
Jag har vaknat gråtande - Japp!
jag har somnat gråtande - Mmhm.

DÖDEN

Jag hatar begravningar - Ja :(
Jag har sett någon dö - Neeej
Någon nära till mig har försökt begå självmord - Ja.
Någon nära till mig har begått självmord - Nej!

Kommentarer
Postat av: Elin :D

JAG ALSKAR OCH SAKNAR SONDER DIG MIN BASTAVAN I HELA VARLDEN!

2009-07-14 @ 17:48:42
URL: http://eliciouus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0