IGÅR ; Tjejkväll med silver & nati <3

Dålig update igår.. Men nati och sylvia var här och vi hade skitkul. Vem fan pallar blogga då? Höhö. Jag och nat tänkte göra ett videoinlägg hahaha inte ett sånt där patetiskt HEEEEEJ BLOGGGÄÄÄÄN men ett vanligt ;D haha. Men tyvärr blev det inte så för tiden bara gick och till slut orkade vi inte ;P Det var ca. 100 år vi tre var med varandra och jag kan säga , vi måste göra det oftare! <3 Mina babes! Idag ska jag till stan med mormor, träffa min kusin en liten snabbis ;), sen träffa tjejerna så ska vi gå och käka något och sånt där. Det är hur skönt väder som helst så jag funderar på att lägga mig ute i solen lite innan jag drar till stan. Man vill ju ha kvar brännan ;R  Men först måste jag väcka mina älsklingar :D Ha det gött! PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0