TVÄTT '& STORSTÄDNING

Ja, så kommer min eftermiddag se ut. Mitt rum är rena katastrofation.. Det ligger kläder över hela golvet och allt kommer slängas i tvätten! Ja, så har en del att göra. Måste igentligen till stan också.. Har några ärenden som ni inte kommer få veta vad det är ;) HAHA. Ikväll blire antagligen lite myskväll hos mig.. ? Med film & god mat! Försöker få tag på ida just nu, men hennes telefon är fuckt up så det går ju fan inte, så din lilla tönt om du läser detta så ring mig DIREKT! Important. Det är så jävla skönt att vara ledig i två dagar nu efter denna helgen :| Shit, det har varit skitmkt att göra på jobbet men det har ändå gått bra.. Som vi pratade om där - allting beror på vem man jobbar med! Och det är ju så sant som det är sagt :) Fick föresten massa info om NTI-skolan på posten idag. Uueheh blev värsta nervös fan! JAG ska börja plugga igen och jag ska satsa på VG i varje ämne.. Ja, för er som inte vet så ska jag plugga på distans , alltså hemma! Börjar 3e augusti och det är 4 kurser. En i taget. Innan dess ska jag ha köpt böcker, köpt ny dator (Rosa laptop (Y) & Ansökt om studiebidrag.. Ojoj, Men det löser sig. Har fixat lite med csn idag , så kollade jag dator innan oxå.. Men den får vi vänta med till slutet av månaden. Så är den splitter ny när jag börjar hahaha :D Måste verkligen lära mig att börja hålla ordning på mina saker och sånt.. Annars kmr det aldrig gå..




THiNGS TO DO;

STÄDA + TVÄTTA
BYTA SPÅN PÅ MARSVINEN
DUSCHA
FIXA MINA NAGLAR




Naaeepp, volymen är på max & nu är det dags att börja!

ADJÖ ;]



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0