what is it with you that makes me act like this ?

Go'kväll på er :)

Hoppas ni har haft en bra söndag! Min har varit helt okey. Var hos min syster för ett tag sen.. Hon hjälpte mig med datorn & sen spelade vi ps 3 :) Ja, ni förstår .. min syster är en riktig spelnörd! :D hahah. Högsta level på WOW ? Yeyehej, hon är grym. Det är alltid lika kul att komma till henne för hon har alltid ngt nytt roligt spel (a) Jaojao, jag är nog oxå lite av en spelnörd :D Men men, det är ju kul vafan ? Yesyes, efter vi spelat en stund gick jag ut och lekte med hennes vovvar. Aw, i love dogs! GE MIG EN! :|





FÖRESTEN , HÖRDE JAG ORDET SMGULD SURRA I LUFTEN ?

Stå upp för Elfsborg
För våra färger
Vi är gulsvarta, vi är gulsvarta
Tills vi dör!

Kommentarer
Postat av: Victoria ♥

Sv: jaa :)



vad gör du för nåt då? :)

2009-07-26 @ 23:24:40
URL: http://natdhasis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0