GÅ BREVID.

Hallo bloggen :D Sitter och käkar frukost nu, special K (y) Jag börjar jobbet klockan 7 idag. Mamma ska köra mig, hade varit tvungen att gå upp fyra eller något annars "/ Bussarna här är lite knas såhär tidigt på morgonen.. Förlåt för att jag inte uppdaterade igår, men orkade verkligen inte när jag kom hem. Det gick bra första dagen på jobbet iallafall, eller går ju brevid just nu.. igår och idag! Så imorgon får jag klara mig själv :O Idag slutar jag halv tio, slutar senare igentligen men ska till tandregleringen.. hmhm japjapp, ska antagligen få grillz (a) hahah.. Nej men, ett år av mitt liv med tandställning? Och? Bättre än att jag ångrar mig i framtiden =) Jaja, nu ska jag sätta mig och dricka lite kaffe innan jag drar.. Vi hörs sen :D PUSS 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0