gårdagen

Glömde lägga upp bilder igår så jag gör det nu istället. Liridona följde med mig till stan och köpte present till mormor. Eftersom det skulle vara något gulligt så köpte jag en sån där me and you nalle och en stor röd ros :) När jag och liridona hade köpt presenten så gick vi till parken och köpte glass och coca cola och satte oss i gräset och pratade.. myys! <3 Sen kom min kusin och hennes 3 barn också så vi var i parken lite till med dom och så.. vid 4 skjutsade min kusin mig till mormor. Jag hjälpte henne med maten och allt sånt och hon blev jätteglad för presenten. Lite senare kom mamma och pappa. Dom hade med sig motionscykeln och mormor blev skitglad för den hahaha :D satte sig och cykla med en gång! Så det blev lyckat!

 
hahaha <3

Kommentarer
Postat av: Liridona

Hot mama ;)<3

2009-06-02 @ 16:57:51
URL: http://liridonan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0