Godmorning sunshine

Jag vaknade klockan sju idag och det var inte alls jobbigt att gå upp då (y) Gick iof och la mig stentidigt igår. Jag ska snart ta bussen till stan. Jag och erica och ev. nati ska på gina rean :) Shop til' your drop baby! Håller på att fixa mig nu.. har badhairday, vet inte vad jag ska ha på mig. Det är jättefint väder ute nu, vill ha shorts på mig men vem vet hur vädret blir sen? Tänk om det ösregnar eller så ikväll när jag ska åka hem från trollhättan och så har jag shorts på mig, nej ush. Oh beslutsångest. Just nu har jag på mig svarta chinos, grå svart leopard linne och vit/silvrig adidaströja och klack till det. Trivs inte riktig men det får nog bli detta ändå.. en aning för varmt men shit the same. Vid två åker jag iaf till thn och är där hela kvällen :) Vi får väl se vad jag och älsklingen hittar på. Näe, nu ska jag dra. ha det bra babes! Puuuss


-
let me see you try to live without me,
now where's your heartbeat?

Kommentarer
Postat av: blingbling

YOYOY IM BLINGSCHTEK (H)

2009-06-04 @ 22:52:42
URL: http://ericaleander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0