GODNATT!

HALLO :)

Kom hem från jobbet för ungefär två timmar sen. Det gick rätt fort idag faktiskt.. Skönt det. Min babe anh fick lägenhet idag. Grattis gumman, Är glad för din skull! :) Nu fattas det bara att jag ska flytta hemifrån också.. Det kommer nog någon gång efter sommaren tror jag! Igår sa mamma att jag måste börja tvätta alla mina kläder själv.. Först fattade jag inte varför och blev lite sur men sen sa hon att det var för jag måste vänja mig för snart ska jag flytta hemifrån. Jahaja, najs price! Vänja sig att tvätta? Hahaha snälla.. Jag tvättar ju rätt ofta här hemma och det är ju inte direkt något man måste vänja sig vid.. Men jaja :) Nej nu är jag så trött så jag knappt ser vad jag skriver.. Imorgon blir det älskling hela dagen! Han ska sova hos mig och sen på torsdag åker han ju "/ EN MÅNAD gahh .. Din tönt! Nej men tsm klarar vi allt hjärtat :) <3  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0