Godnatt!

GODNATT PÅ ER! Tänkte sova nu. Har precis gjort en halv-städning. Tar resten imorgon.. Imorgon ska jag föresten på UPPDRAG! och sen träffa mina flickor i stan :) Ska även kolla lite studentpresenter och sånt där!  Har lust att träffa min älskling också.. men vi får väl se hur det blir.


dagens låt: akon - be with you
dagens frisyr: uppsatt
dagens smink: inget
dagens klädsel: mjukis & tshirt
dagens roligaste: -
dagens planer: softilation
dagens vill ha: fint väder
dagens saknad: gazmend hasani <3
dagens tråkigaste: tråkdag!
dagens finaste: gazmend (:
dagens drog: jordgubbar :D
dagens måste: musik
dagens dricka: vatten
dagens köp: inget , tråk 
dagens mat: sallad
dagens kärlek: gazmend ' jag älskar dig.
dagens mående: börjar bli sjuk. suck
dagens kommentar: -



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0