h h h hoooooot!

Ja, det är precis vad det är ute! Shit.. Stekte lite när jag kom hem från jobbet men pallade bara en kvart typ.. fööör varmt! Ska göra ett nytt försök snart. Mormor gick precis! Haha hon såg så söt ut när hon gick härifrån, gick jättesakta och nästant trippade fram och kollade överallt, runt omkring :') <3 Jag cyklade till och från jobbet innan .. Oh, det var inte det lättaste precis! Dit är det massa uppförsbackar och hem är det nedför men det var stekhett ute :| Jaja, det får gå.. Ida och elsa kommer hit sen.. Vi ska dra till stranden och bada! :) Uh nice nice! Lägger in bilderna från falkenberg sen också.. Aa jusste, på tal om falkenberg..

När jag var runt 14 år hade vi säsongsplats på en camping lite utanför varberg. Lärde känna massa folk som blev till bra kompisar.. En kväll så stog jag och pratade med tjejerna där och så fick vi reda på att det var något jättestort beachparty i falkenberg. Vi ville dit, men fick vi? Nope, absolut inte ;) Men vad hindrade oss? Hahaha. Vi tog var sin cykel.. eller inte var sin. Vi skjutsade varandra, hrm på styret! GALET! Därifrån vi var var det typ 2,5 mil till falkenberg.. men som sagt, vad hindrade oss? Upp på cyklarna och gav oss av.. utan att berätta något till våra föräldrar.. På vägen tog vi lite pauser då & då.. På ett ställe stannade vi och gick iväg en stund.. När vi kom tillbaka var en av våra cyklar snodda! Hahaha problems problems.. Men tjejer fixar allt :) Haha till slut kom vi fram - mitt i natten! Ja, jag kommer inte ens ihåg när vi kom hem sen.. Vi var alltså bara 14 år gamla.. Jag hade totalt glömt bort detta, men min lilla mamma påminde mig om det när vi åkte från falkenberg till varberg igår.. haha. Visst har man varit en liten busunge ;R Men det där glömmer jag aldrig, synd att man inte har kontakt med någon av tjejerna där bara.. Vi blev bra kompisar.. Menmen, sånt är livet!

Hahah, ja.. så är det. Man är bara ung en gång ;) Lev livet, innan det är för sent. En sak bara.. Jag tycker det är STOR skillnad på när jag var i fjortonårsåldern och dom som är fjorton nu? Då visste jag knappt vad brunkräm var.. Jag tog det knappt i ansiktet .. NU ? Vafan.. Ungarna tar till och med på läpparna.. Det blir bara värre och värre.. Det är tragiskt när man ser småtjejer i fan elvaårsåldern med fullt med smink.. Jahaja, nog pratat om det. Nu ska jag lägga mig ute i solen. Ha det braaaaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0