HALLÅ HALLÅ

Idag har jag varit riktigt jävla trött. Haha går ju och lägger mig skitsent nu när jag kollar på one tree hill varenda jävla kväll! Men idag ska jag lägga mig tidigt! Rätt snart faktiskt, orkar knappt hålla uppe mina ögon. Idag var jag i stan med taibe och elin.. vi fikade och efter det blev vi hungriga och gick till subway och käkade.. efter det mådde vi skit hahaha vi mådde jätte illa alla 3 "/ Efter stan drog jag till mormor en sväng och nu sitter jag här hemma och bloggar. Erica ringde nyss och frågade om jag skulle med på ginarean imorgon klockan 10. Vem säger nej till shopping ? hhaha ;D Men fan får gå upp 7 eller något. bgbgbgjkdf. Sen ska jag åka till trollhättan och träffa min baby :) Hoppas det blir fint väder.. men det antar jag att det inte blir, kolla bara hur vädret är nu? grått, kvavt och kiligt. Bloggar nog inte mer idag. Ha det bra. Puss  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0