HALLO :D

Jag har varit lite dålig på att blogga det senaste. Men var inte oroliga :D Det har inte hänt något nytt.. Jag har jobbat tisdag till idag. Igår var jag hos tandläkaren. Uesh, det var inte kul kan jag lova. Massa äckel och skit fick jag ha i munnen. Gjorde sånt där avtryck, bet i något vax, tog massa bilder och sånt där.. Så till hösten får jag grillz baby ;R Grr sexigt. Höhö. Nej men jag var för osäker innan och bättre sent än aldrig :) Idag jobbade jag från 7 - 4 och det gick suveränt.. Börjar komma in i det nu. Har suttit och pratat med några av mina favoritgamlingar idag, men tyvärr bara en som kommer ihåg mig sen 07. Men jaja, så är det .. det är inte så lätt "/ Dom är mina favoriter för det :D I nästa vecka blir det nice för då jobbar sandra också (Y) peeerfekt! Imorgon är det midsommar, vad ska ni göra? :) Jag ska antagligen åka till Marstrand med gazmend .. Men vi får se lite.. Något gör vi iallafall. Men stannar kvar i borås, det gör vi definitivt inte! Jag snackade om midsommar med en av tjejerna på jobbet och hon skulle åka med sin man och barn till falkenberg till deras stuga eller vad det var ikväll.. ÅH jag blev avis så som hon pratade om det fan ;P Tänk vad mysigt..  Fixa och greja och packa bilen med grejjer och åka till stugan! Gaah om vi ändå hade en stuga.. Älskling vi SKA ha en stuga i framtiden okey :D haha. Nej nu ropar mamma, ska käka jordgubbar nu =) MUUUMS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0