HEJHEJHEJHEJ

Kom hem från jobbet för en liten stund sen. Det har varit lugnt idag.. Tack och lov för det, vaknade med nackspärr idag och det gör så jävlans ont! Ni ska se mig hahaha till och med dom gamla bara "Nämen, lilla flicka .. har du ont någonstans?" OM jag har :( Ligger här i sängen med sånt där nackstöd nu, rätt skönt faktiskt. Imorn jobbar jag sju till tre , helt okey .. hoppas bara nackspärren gått över. I helgen är jag ledig och då ska jag åka till falkenberg :) Ska sola och bada :D




every single heartbeat of mine, is made for you
-

Nu har mitt hjärta åkt ,. Han ringde precis och sa att han gått på båten till tyskland.
Hoppas du får det bra älskling :) JAG ÄLSKAR DIG OCH KOMMER SAKNA DIG OTROLIGT
MYCKET!
Puuuuuuuuuuss hej älskar dig, mwuuuuah ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0