i stugan :]

HALLÅ PÅ ER =) 
 
Sitter här i stugan nu .. Vi kom precis från havet. Vi var där några timmar och solade och badade och sånt.. Hahaha måste berätta en rolig sak.. Jag låg där på stranden och helt plötsligt började det blåsa som fan, jag började frysa och satte mig upp och där kommer en jävla krokodil flygande mot mig hahaha en sån där uppblåsbar.. Och den flög rätt på mig , helt blöt & iskall! Jag ropade till högt som fan ; FAN VA KALL DEN VAR!  Sen kom en liten söt tjej och hennes mamma och hämtade den (a' .. Nu ska vi snart åka och handla mat :) Det blir kycklingsallad idag. Har svårt att äta vanlig mat när det är så varmt ute.. Men då passar ju sån lätt mat som sallad och sånt bra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0