midsommar med baby

GODKVÄLL ALLIHOPA!
Hade lite svårt att fixa boende för i morgon men gazmend fixade ett perfekt ställe :D Lite utanför marstrand men vad gör det? Jag ser fram emot imorgon som fan :D Det kommer bli najs najs najs! Första midsommar med gazmend. Mys! Wiho. Har precis fixat mina naglar, blev lite manikyr.. inte så noga men det blev helt okey. Letade efter efter något att ha på mig också.. Eftersom jag inte hunnit köpa något nytt så fick det bli en som jag köpte förra sommaren. Har dock aldrig använt den så man kan väl kalla det nygammal ;D Det är en vit klänning med röda blommor på. Så vita klack och lockat hår till det. Suuuuveränt! Tänkte käka lite midsommarmat här hemma med mamma och pappa först. Inget slår ju mammas midsommarmat <3 Fan mina naglar har fortfarande inte torkat. Mitt tålamod asså.. Jag brukar aldrig kunna vänta innan jag gör något annat så det brukar alltid bli fel. Sen orkar jag aldrig göra om. Men nu ska jag inte göra något annat.. Förutom att skriva då, men av det lär det ju knappast bli fel. Det stöter ju inte emot naglarna iaf..  Bilden på mig och mitt hjärta är ifrån lysekil förra året. Vi hyrde stuga en vecka någon gång där på sensommaren. Vi hade hur kul som helst, bortsett från att lysekil är ett ganska tråkigt ställe.. Jag skrev ett mail innan till han som äger stugan vi hyrde och kollade vilka veckor den var ledig. Vi kanske kan åka dit en vecka när gaz kommit hem från kosovo. Fast iof. så är det ju roligt att prova ngn annan stuga också. Bohus malmön kanske ? Min och zharas ställe :D Hon har stuga där och det är verkligen för mysigt där.. Jag kommer ihåg när jag, zhara och hennes mamma gick upp tidigt på morgonen och tog en långpromenad. Det var hur härligt som helst, vi gick i snabb takt över nästan hela bohusmalmön.. Över klippor och allting. Äh fan nu måste jag träffa min bebo snart, saknar ju henne vfn :( <3 Hon ska komma hit i sommar HAR HON LOVAT! Men vi får väl se hur det blir med det :/ Imorgon ska jag färga mitt hår.. Någon som har tips på färg som HÅLLER, som inte går ur efter bara några duschar! När jag färgar mitt hår mörkt så går det alltid ur skitmkt efter bara några dagar. Det suger.
 Nej nu får jag stänga av och gå och lägga mig, får ju inte vara för trött imorgon..  


IMORGON : 
- Åka med pappa och köpa hårfärg. Mörkbrunt/Svart.
- Färga håret. 
- FIxa mig. Platta håret, sminka osv.
- Packa 
- Äta midsommarmat med mamma & pappa. 
- Åka till gbg halv tre och möta gazmend. 
- Ta en sväng till systemet ? 
- Lämna våra väskor på vandrarhemmet. 
- Åka in till marstrand.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0