min dator är drygare än yes ;S

Jag får flipp på min dator! Den är drygare än yes. Så jävla seg. Längtar till hösten när jag börjar plugga, då har pappa lovat mig en laptop! och inte vilken laptop som helst, en rosa :D woho! haha. Blir så trött på den här datan.. Gaah. Jag har inget tålamod alls när det gäller sånt. Idag har jag varit i stan med tjejerna, vi kollade runt i affärer och jag shoppade lite på HM. Lägger upp bilder imorgon. Köpte även lite studentpresenter och sånt där :) Sen kom mamma och hämtade mig och vi drog till mormor en sväng. Sen fort hem och direkt till min syster. Där grillade vi och myste lite :)) Nu sitter jag här och har jävligt ont i min rygg, funderar att ligga på smikmattan en timma imorgon. Någon som har testat det? Om inte, gör det! Tro mig, det är skitbra. Var jättespänd en dag och la mig där i 10 minuter och det blev mycket bättre. Men det finns en "övning" i broschyren där det står att man ska lägga KINDEN på smikmattan (Ifall man är spänd i käken eller huvudet) WTF tänkte jag då, aldrig att jag lägger kinden där på.. Fan va ont ;d Jag börjar jobba på måndag föresten. Finally! :) Ni anar inte hur skönt det kommer vara att sätta igång nu och slippa gå hemma hela tiden! Jag ska jobba på som ett svin i sommar :D Jobbar båda perioderna.. Många kvällar men bara 2 helger. Perfekt :) Jag är glad att jag jobbar i sommar för gazmend ska åka till kosovo en månad och elin ska också bort en månad! :'( Menmen, då när jag jobbar har jag iallafall något annat att tänka på! =) Mamma och pappa ska också vara borta rätt mycket i sommar och då är jag alone.. Jag kan abslout inte sova själv här. Det är en omöjlighet, jag är stenmörkrädd. Men som tur är mina andra flicks hemma och då får ni komma och bo hos mig :) Inget mer snack om saken, det måste ni! Haha :) Nu ska jag gå och lägga mig. Sov gott sötnosar. Puss på er.


Kommentarer
Postat av: Nati

Ja kommer lätt! ;) love you<33

2009-06-13 @ 04:09:08
URL: http://natiiita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0