SOMMARTiDER HEJ HEJ! (:

Godmorgon på er godingar

Förlåt att jag inte la upp bilderna igår som jag sa.. Men det fungerade faktiskt inte, var något krångel med kameran. Skitsamma.. Lägger upp dom när jag lägger upp dom helt enkelt! Idag blir det nog inte av. Börjar klockan två och slutar halv tio. Kommer aldrig palla när jag kommer hem..  Sitter och funderar på ifall jag ska ta bussen till jobbet idag istället.. Men bussarna går ju så jävla dåligt från sandhult. Jag slutar ju halv tio och bussen efter det går 23:07 :| Får nog cykla ändå.. Men måste ladda upp med massa vatten! ladda ipoden också såklart :D Nu ska jag käka frukost och sen lägga mig i solen en stund. Ha det göööööööött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0