söndag

Hallå godingar!

Haft en bra helg? Min har varit helt okey!

sammanfattning! 

fredag ;
Idas fest, trevligt värre, taxi till stan och mötte hanna som hade tagit fel jacka.. hon tog min istället för hennes haha! smart. Sen hem till elin mitt i natten och lagade fiskpinnar och makaroner, med ketchup & gräddfil (Y) Haha. Efter en stund kom gazmend och hämtade mig. Åkte hem till mig och somnade typ direkt.

lördag ; Vi vaknade typ halv ett.. fan jag hatar att vakna så sent, man sover ju bort halva dagen vfn. Jag lagade god frukost, pannkakor :D Sen åkte vi till freeport i Kungsbacka. Hittade verkligen ingenting så vi åkte hem till Borås igen och käkade på spice and rice! mmmums. Sen åkte vi till köpet och handlade lite chips och dricka till matchen. Där träffade vi sötnosen heidi också :) Sen åkte vi hem och kollade på matchen och sverige sög stenhårt vafan! Skäm ut er mer. När matchen var slut gick vi ut och spelade badminton. hahaha fan va kul vi hade. Men gazmend gjorde så jag ramlade i buskarna och slog i mig i muren och det var mindre kul! 

NU - söndag ; Lika tråkig som söndagar brukar vara. uush. Skulle varit med nathalie idag, men det blev inte så. Jaja, jag får väl se vad jag hittar på. Min mobil har gått sönder iallafall så nu har jag mammas gamla LG :| Ska köpa ny mobil i veckan tänkte jag.. En sony ericsson ofc! :)

Kommentarer
Postat av: Heidi

naaw så söt du är att du nämnde mej hihi :) gummaan vi måste fika snart! :D

2009-06-07 @ 20:04:39
URL: http://hejdilicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0