Sony ericssson w715

Den här hetingen blir antagligen min i veckan. Har velat ha den ett
bra tag nu. Nu är ju min mobil sönder också så det blir perfekt ;D
Ska vara mer rädd om denna mobilen än vad jag har varit om min
senaste, den innan det & den innan det.. osv. "/ Jag är expert på att
tappa mobilen i golvet, den åker i väggen ibland när jag blir arg, det
har dock inte hänt med den jag har nu men den innan det. Ojoj, som
i tyringe till expempel.. då flög den i väggen några gånger haha kmr
ni ihåg babes ? först min, sen elins & sen anhs eller hur var det ? ;)
Nej men med denna ska jag vara mkt rädd om, kolla bara hur fin den
är :D



Haha jag måste bara skriva en grej som jag kom på nu på tal om
mobiler. Detta hände när Nokia 3310 & 3210 precis blivit omoderna,
när nokia 3510i och såna där med färgskärm hade blivit moderna.
Min kompis hade en 3210. Den där långa saken. Hon hade ett rosa
ormskinnsskal och en sån där blinkgrej man klistrade fast som blinkade
när det ringde. Hon var sååå trött på den och hennes föräldrar vägrade
köpa en ny. Så en dag när vi var hemma hos henne så satt vi i köket
och hon hällde upp ett glas med vatten och la mobilen där i hahahaha.
Väntade en liten stund och den stängde av sig.. Men sen om jag inte
minns fel så var den helt som vanligt efter sitt lilla glasbad ;) Hon fick
iallafall inte en ny mobil och 3210an vägrade gå sönder. Ser ni? Varför
är inte dagens telefoner så tåliga? 3310 är fan bäst igentligen. Mormor
har en 3310 och den fungerar perfekt! haha :)



Kommentarer
Postat av: erica

om du inte kastar dom hej vilt så landar dom i sjön ;) HAHAHAHA !

2009-06-07 @ 21:59:16
URL: http://ericaleander.blogg.se/
Postat av: amanda

gå gärna in på www.lonatrogen.blogg.se och rösta på min bild som veckansbild :D

vore jättesnällt, tack på förhand :)

2009-06-07 @ 22:12:48
URL: http://aamandakarlssonn.blogg.se/
Postat av: Anonym

Guller guller självklart minns jag när vi kastade våra tele i väggen ;)



Och rätt ordning var det med:D

2009-06-07 @ 22:37:52
Postat av: Anonym

Lite freaks eller sjukt ändå trots allt, 3 veckor i Skåne och alla verkade turas om att kasta i väggen varsin vecka :)

2009-06-07 @ 22:38:33
Postat av: ibe

Uuu, vilken snygging ;) .. men snacka om att jag också måste köpa en ny! min är helt cp.. see ya tomarrow.. <3

2009-06-07 @ 22:50:15
URL: http://ibeeh.blogg.se/
Postat av: Heidi

Niice :D



sv: aa men nästa vecka nån gång?:D för den här veckan jobbar ja mkt+förberedelser inför syrrans stundent hehe :) Pussar<3

2009-06-08 @ 10:26:11
URL: http://hejdilicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0