sverige - malta

Sitter här i soffan och kollar på matchen nu. Påminner mig om när jag, elin & hennes mamma var och kollade på sverige - malta för några år sen! Jag var så sjuk, hade körtelfeber och har aldrig varit så sjuk i hela mitt liv. Min hals var ett enda köttsår, kunde inte ens dricka.. Ja, det var ett helvete. Men jag ville så gärna gå på den så vi gjorde det. Jag hade så kul så under 90 minuter glömde jag totalt bort att jag hade ont! haha. När vi skulle åka hem var det dock mycket värre. Slutade med en natt på akuten med mamma "/ Yeye så kan det gå! Det är ett minne för livet iallafall. Yaoyao, på tal om annat så smakade jag på marabou sommar precis. Jag brukar inte gilla choklad med frukt i men den här var faktiskt riktigt god! :) Känns som jag ska bli sjuk igen, hostar hela tiden och känner mig matt. Jag tror att anh har smittat mig ;/ Men jag älskar henne ändå! ;) Det blev aldrig någon städning i rummet idag.. Jag ooooorkar inte! Vet inte vart jag ska börja.. Men jag måste få det gjort så får väl göra det efter matchen? Jusste, beställde W715 innan också :) Ville haft den med svarta knappar men det fans ju fan inte "/ Men det får duga! Den kommer om 2-3 dagar. Nu har det klarnat upp föresten, det är blå himmel och sånt där nu .. hoppas det blir fint imorgon, i övermorgon och resten av sommaren. Nej men seriöst, hoppas verkligen det blir fint väder på fredag när studenten är! Jag håller tummarna för er babes :) 



Jag bad er om en tjänst innan , ni skulle kommentera något för jag är så nyfiken vilka som läser min blogg.
Vet ni inte hur man gör eller? För jag har inte fått EN ENDA kommentar. Dåligt. Jag kanske ska sluta blogga?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Förlåt darling om jag har smittat dig, glömde förvarna dig igår när ni smakade på min dricka:(





Men älsko, jag har fortfarande inte kunna ladda min mob med pengar eller något men vi måste försöka ses imorgon tycker jag :)

2009-06-10 @ 21:13:58
Postat av: Anonym

KVINNA; glöm inte av ditt uppdrag i morgon !

Ringer dig vid 12 tiden, OKAY?

PUSSSSSS

2009-06-10 @ 22:26:19
URL: http://ericaleander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0