3 mars - vår ? Naej

Det bara snöar och slaskar hela tiden. Asså det räcker nu va! Tycker det borde börja bli vår nu, det är ju ändå 3 mars. Iochförsig, det är sverige vi snackar om. Här känns det som vintern är i typ ett år och sommarn i två veckor. Aa okey, jag överdrev lite nu men ni förstår väl? aa tänkte väl det. Idag har jag ingenting att göra, eller iallafall inte nu på dagen. Ska tvätta lite bara, sen ? .. Men ikväll kommer nati hit :D Vi ska väl kolla film, snacka om allt och inget osv. De vi brukar med andra ord :)) och det är alltid lika kul med min chilena <3 Men hon kommer inte förän nio så får väl försöka hitta på ngt sålänge. Jusste, ska söka jobb också, ngt säljjobb som min handläggare skulle hjälpa mej att få :) han är riktigt bra faktiskt! (y) hoho.


Kommentarer
Postat av: Natiii

BABY<3 äntligen få va me dej ikväll wiiie :D

2009-03-03 @ 15:29:43
URL: http://natiiita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0