aaaaaaaaand you're in the miiiiiiiiix !

Halloj på er godingar. Hoppas ni haft en bra dag. Jag har inte gjort alls mycket. Fixat med jeansen som jag visade i förra inlägget, städat, kollat the hills och sånt. Tänkte bränna en skiva inför imorgon .. eller nej inte bara en, MASSA SKIVOR:D haha. Jag och tjejerna ska nämligen åka till ullared. Anh har ju fått bil och grejer så nu ska vi inviga den och åka på en liten tripp ihih. Det blir kul :) Anh och elsa kmr hit tjugo över 8 imorgon på morgonen och då ska jag vara redo med kaffe och sen åker vi vidare till elins jobb och hämtar upp henne. Näe nu måste jag sätta igång! Puss / A to the N to the N to the A (H)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0