FREDAG

Jag trodde faktiskt att det skulle bli vår nu! Men icke sa nicke, det har kommit flera cm snö under natten. Åh vad sur man blir. Jag vill ha vår, sol och värme nu! Jaja, vad ska man göra. Idag ska jag iallafall åka till trollhättan och träffa hjärtat :) Vi ska bara ses över dagen eftersom han ska åka till stockholm tidigt imorgon. Jag tänkte kika lite på inflyttningspresent till elin där med. Men vi får väl se vad jag hittar. Trollhättan har en del bra affärer för sånt har jag för mig (: Nej sötnosar, nu ska jag käka frukost. Ha en bra dag :) Puss på er.


Kommentarer
Postat av: Elooooon

aaww, inflyttningspresent (a) du är min bejb.

och FÖRRESTEN, jag fick till bloggen lite igår, hahaha :$ kolla sen om du vill bebo! jag älskar dig <3

2009-03-27 @ 13:01:26
URL: http://eliciouus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0