Godnatt ,

Hejsan hoppsan :) tänkte skriva ett litet snabbisinlägg in jag går och lägger mig. Idag har jag varit istan .. igen. Haha träffade mina babes och gick runt en liten stund. Sen träffade jag ibe :) & vi fikade. Vi måste ses oftare baby (L) Efter det träffade jag elin och elsa och vi kollade lite i affärer och shiet. Så väntade vi från SEX till kvart i ÅTTA på Elins mamma för vi skulle ju till lägenheten och mäta lite grejs så dom har lite koll med möbler och sånt! Så drygt att vänta bara men det gick bra. Hahha vi hade jävligt roligt iaf :) Nu har jag iaf fått se elins blivande lägenhet, OH :D Fan det kommer bli hur bra som helst! :D & jag tror fan jag är gladare än vad hon är för det .. Nej jag drev, men ändå! :) Vi pratade om hur mke tjejkvällar vi skulle ha innan , och i sommar då ? Innan man drar till ngn uteservering och sånt. Wiheheey (Y) Perfa. Nu ska jag sova, är för trött :/ Ha det bra! Puss på er.


Ps. GRATTIS HEIDI SOM FYLLER 20 ÅR OM EXAKT 43 MINUTER :D:D:D <33

Kommentarer
Postat av: Denise

Tack så jättemycket :) Hoppas du får en bra dag, och grattis till heidi :)

2009-03-25 @ 07:33:36
URL: http://naztysbunny.blogg.se/
Postat av: Heidi

haha men gud va söt du är gumman <3

2009-03-25 @ 13:24:41
URL: http://hejdilicious.blogg.se/
Postat av: ibe

ja det måste vi göra älskling. love you!

2009-03-28 @ 16:22:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0