go'kväll (a)

Hejhejhejehej.
Kom nyss hem från alingsås. Har varit med baby. Vi fikade och sånt.
Skulle ju köpt pressis till min syster, men hitta inte ett skit. Får kolla imorgon
istället i knalle lr ngt :) .. Men vet ni vad? När jag var på väg från mormor idag
så ringde en tjej från ett annat dagis och frågade om jag kunde jobba. Inte
bara imorgon , imorgon & övermorgon :D fatta om jag blev glad. wihihih.
Nu har livet vänt, (ta i trä ahah) jaa, allting är perfa nu faktiskt. Kommer
nog eventuellt gå på anställningsintervju på det jobbet jag sökte igår också :)
Seeeeen, när jag fått fast jobb dååå flyttar jag :D (&ANH :D)
BYEBYE BOOOORÅS! Staden som är gjord av skitsnack. ooh va skönt.
Tack gud att jag har mina vänner. Dom är äkta. och ni vet vilka ni är! Aa jusste,
elin har fått lägenhet! Mitt i stan, mitt emot videomix och hon flyttar in redan 1 april :D
så kul! Min lilla flicka har blivit vuxen nu! haha <33 Nu ska jag gå och lägga mig.
Godnatt på er. byee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0