i brist på annat ..

jag har insett att min senaste kyss var helt underbar
jag lyssnar på The dream Ft. Christina milian - Amazing
jag pratar i telefon minst en timma varje dag innan jag går och lägger mig.
jag tycker om biancos nyinkomna skor , ja nästan allihop faktiskt.
mina bästa vänner är dom bästa jag vet.
min första riktiga kyss med gazmend kommer jag aldrig glömma. den där nykär känslan är underbar :D
jag avskyr när folk frågar varför hela tiden, ja .. ni vet, varför är det så? varför blev det så? osv. DÄRFÖR helt enkelt.
kärlek är inte att hitta någon att leva med, kärlek är att hitta någon man inte kan leva utan. ♥
någonstans, tänker någon på mat. ahahahah sämst.
jag kommer alltid att leva efter favoritordspråket "lev för det du har och ge inte upp för det du saknar"
sist jag grät var faktiskt igår.
min mobiltelefon är tråkig :( ge mig en sony ericsson w715
när jag vaknar på morgonen vill jag somna om
innan jag går och lägger mig vill jag att gazmend ska vara hos mig, annars har jag svårt att sova :|
just nu tänker jag på att jag måste börja fixa mig snart
bebisar är för söta. jag vill ha nu, men nej det är för tidigt :/
idag har jag vaknat, käkat, kollat tv och nerdat framför datan.
ikväll har jag planerat att vara med min älskling.
imorgon kommer jag ha myskväll med bästavän =)
jag vill verkligen ha en hund :|

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0