jobb och knalleland

Idag har jag jobbat från 12:00-16-45. Det gick väl rätt bra. Det var inte dagis som jag trodde, det var fritids. Barn från 7-12 år typ. Behöver jag säga mer? Nej tänkte väl det (a) haha. Förstår inte vilken jäkla energi barn har asså. Efter jobbet åkte jag in till stan och träffade erica. Har inte träffat henne på 156 år typ :| Vi åkte iallafall till knalleland och kikade runt lite. Tog en chicken burgen på donken, köpte en klänning på Gina och så. En svart vanlig typ. Efter det åkte vi tillbaka till stan och satte oss på espresso house och tog våran favorit - chailatte såklart :) Nu ska jag lägga mig, är aptrött. Godnatt. Pussilipuss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0