Music makes me loose control

Hejsan svejsan. Sitter här och lyssnar på music medans nati pati ligger och sover och snarkar sönder ;d haha naej jag skojar bara. Men hon sover som en stock. Väckte henne runt 8 tiden för och fråga en sak men hon decka direkt igen. Haha sötnos! <3

Idag ska jag till mormor och käka lunch hos henne. Sen ska jag åka till alingsås och möta gazmend. Det är ju typ halva vägen till både borås och thn så vi brukar ses där när inte han kan komma hit. Ska passa på att kolla på ngt till min syster där också. Hon fyller år idag. Nu ska jag försöka väcka snyggingen här jämte mig och sen käka frukost. ha en bra dag :)


VÄLDIGT gammal bild på mig och min baby nati <3

Kommentarer
Postat av: Natii

Neeeeeeeeej det är inte min läpp people! :P haha älskar deeej baabe <3

2009-03-04 @ 13:33:31
URL: http://natiiita.blogg.se/
Postat av: Anonym

SVAR : men va ? ljug inte nu sötnos ;) hahaha <33

2009-03-04 @ 21:13:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0