Om fredagen ..

Ja, tänkte berätta lite om fredagen för orkade verkligen inte uppdatera när jag kom hem igår. Elin sov hos mig från torsdag till fredag. Och när vi vaknade igår så kände vi oss helt dryga och bakis typ? Helt konstigt eftersom vi inte druckit något på torsdagen. Vi käkade frukost fort som fan och åkte iväg till knalleland och vi gick runt och kollade lite. Letade bland annat efter en present till hennes pojkvän. Till slut så hittade hon en skitbra present. Men tänker inte säga vad det är här på bloggen. Jag blev mer och mer dryg för varje minut typ. Skitjobbigt. Ni vet så där tjock i huvudet och sånt där.. Nä fy det var inte alls kul. Sen iaf så träffade vi liridona och vi stack till stan och satte oss på café viskan. Så kom hennes syster och albin också =) Efter en stund stack jag och elin till mormor och käkade middag. Jag har världens sötaste mormor <33 huheheo. Jaa iaf elins kusin ringde och frågade om vi skulle ha tjejkväll och sjklart var vi på. Men vi visste inte ngt hur vi skulle göra eftersom vi var tvugna att åka hem till mig först men vi hade aldrig hunnit det för mina bussar är helt cp. Går sällan och sånt. Så tur som fan kom våran ängel och hämtade oss och skjutsade oss till mig så hämtade vi lite grejer och skivor och sånt. Full fart till spice and rice och betalade mat ist för bensinpengar (a) hahahaha. Sen åkte vi till sandra. Där var redan sötnosarna elsa och silvia. Vi hade rätt kul tills e,s&a skulle dra :( sen blev det katastof. Fy har aldrig varit med om tråkigare. Jag satt i soffan, smsade sönder hela tiden hahaha social.com. Men sen så stack jag och elin till snack och träffade nathalie och samantha en liten stund. Det var igentligen meningen att vi skulle dra och träffa veronica efter det. Men näe vi var på konstigt humör och trötta så vi tog en taxi hem ist. Ja det var våran fredag. Tack och lov har jag elin, bästavän som alltid gör allting roligt oavsett vad man gör. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0