SÖNDAG

Ja, idag är det söndag. Vädret är helt okey. Funderar på att ta en liten promenix. Men först måste jag greja lite här hemma. Har en del att göra. Måste igentligen storstäda. För varje gång när jag städar så plockar jag upp och gör det fint men asså ibland måste man ha en djuprengöring också hahaha, damma och städa i lådor och sånt. Kanske gör det idag .. eller imorgon (a'  lets see om jag orkar . Igår så åkte jag och elin till gbg för att träffa våra älsklingar. Fast inte tsm först utan jag och gazmend gick till vårat favoritställe och tog en fika. Vet inte riktigt vad stället heter men mysigt äre! Sen så satt vi i bilen och väntade på aldin och elin i hundrafemtio år typ. Men vi hade rätt kul medan vi väntade, satt och mobbade två som satt i en annan bil mitt emot hahaha. och sen kom en civilpolis precis när en bil kom i full fart in på parkeringen och ooops där rök hans körkort :O hahaha. Till slut så kom e&a och vi åkte till trollhättan , gick runt där lite och så =) Sen åkte vi hem, vaaaar helt döda fan. Har haft en najs helg iaf :) Hoppas ni också haft det. Puss på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0