TISDAG

Igår hade jag på mig jeans jacka och klack! Okey lite kallt var det men ändå. Idag ? Nejnej idag snöar det! :O Sveriges väder är fan inte normalt. Jag som trodde det skulle bli vår nu. ÅH. Hoppas det går bort och blir varmare snart iallafall.  Igår så åkte jag till stan och träffade tjejerna , vi fikade och gick runt i affärer, sen åkte vi till knalleland. Där träffade jag mamma och vi gick och shoppade, 3 par skor och 2 t-shirtar följde med mig hem (Y) wohoi. När mamma åkte hem träffade jag elin igen och vi gick runt i knalle lite till. Sen drog vi till mormor. Haha vi har varit där everyday nu känns det som. Jaja, idag händer det inte mycket. Taibe kommer hit senare <33 Vi ska kolla film tror jag. Myspys :)  Ska med elin till lägenheten senare ikväll också. Hon ska mäta lite grejs och sånt. Hon ska ju flytta in den 1a april och det är bara 8 dagar dit :D


Ge mig sommar, tack!

Kommentarer
Postat av: Denise

Jaha gud vad skumt, här skiner solen hela tiden så jag är på superbra humör :D

2009-03-24 @ 11:26:41
URL: http://naztysbunny.blogg.se/
Postat av: Heidi

aaa ja vet d e helt sjukt :O ja hade oxå på mej skinnjacka ida & sen vår skor. men nej när man tror att d ÄNTLIGEN börjar bli vår så börjar d snöa istället mitt i allt haha . så fin bild btw hihi:) Pusss babe<3

2009-03-24 @ 13:30:18
URL: http://hejdilicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0