2 days left

till vadå undrar ni? JORÅ, tills jag fyller 20 år! :D JAG fyller tjugo. Nej jag kan inte fatta det själv. Känns som det var igår jag hade min 18års fest nere vid byttorpsjön. När jag tappade min mobil i sjön när jag och natto patto skulle kissa på bryggan (FRÄSCHIGT!) Haha. Jag och nathalie bara skrattade! Ja, jag minns det exakt som att det vore igår, och nu är jag snart tjugo. Gud va tiden går snabbt.


Här är jag på min 18årsdag med min supersnygga t-shirt (en bild på mig
& så står det 18 and proud!) som tjejerna fixade! & girlsen gick runt med
Anna är min idol t-shirtar i skolan! :D HAHA! Bästa <3 Checka mina bomber btw ;)
HOT HOT HOT! (jag var tvungen hahaha)

Kommentarer
Postat av: Heidi

åhh kmr ihåg den dagen.. så syynd att du tappa mobilen i sjön :( haha. sen tror ja oxå att du & sylvi gick ut i skogen & ni va borta skiit länge haha så vi hann bli oroliga tom. lr minns ja helt fel? :O haha. älskling, du är hetare utan såna bomber haha <3

2009-05-06 @ 10:46:30
URL: http://hejdilicious.blogg.se/
Postat av: Natiii

HAHAHA OMG!!! jag minns d däär sååå väl! HAHA fyfaan va roligt d vaa.. o ja som blev sååå sur på en viss NÖRD som inte ville i vattnet o hämta din mob haha.. Älskar dej gumman <33

2009-05-06 @ 15:41:01
URL: http://natiiita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0