BARCA BARCA BARCA!

ÄNTLIGEN fick jag min efterlängtade cola & cg! Min mamma är bäst! :D Beställde one tree hill box 3 precis! Har kollat klart en hel jävla box på två veckor typ! Haha lätt att det är beroendeframkallande. Har ett avsnitt kvar av box 2.. tänkte kolla på det efter matchen! (om jag orkar, måste ioförsig gå och lägga mig tidigt, vill ju bli frisk så fort som möjligt.) BARCELONA - MANCHESTER UNITED! Stackars älskling som inte kan se det :/ Men det är ändå bra, för du är snart på väg hem till sverige :D WOHO! nananana så i helgen kommer jag träffa min älskling. Nej nu ska jag poppa lite popcorn, hälla upp ett glas iskall cola och förbereda mig inför matchen! HEJA BARCA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0