@ elon

Sitter här hemma hos elin nu. Har nyss varit i stan, först med elsa & silvia och sen kom elin :) Jag bytte mina skor som jag fick av min älskling, eller ja.. till en storlek större eftersom den ena var mindre än den andra. Men nu fixade det sig :) Jag köpte en klänning från gina också, 49 spänn på rean :) Snacka om fynd & den var skitsnygg också! Perfekt. Nu ikväll ska vi sätta oss på en uteservering och kolla på matchen mellan elfsborg och ifk. Vi skulle gått dit igentligen men det blev inte så. Men det kommer bli najs ändå :) Wiheeeho. Bloggar mer när jag kmr hem! Ha det bra.



VI ÄR GULSVARTA ELFSBORG, ELFSBORG FRÅN BORÅS!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vfr drog ni inte diiiiiit :O vi ska ju dit :D

2009-05-04 @ 19:17:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0